sexta-feira, 17 de dezembro de 2010

Something special...

Bom, li uma coisa muito boa e resolvi rouba-la! Os creditos estão ao fim do texto
(If you don't understand Portuguese, just keep going down, there is the same text in English.)





Confio em vc ...
Te amo , sei que nunca me enganou e nunca o fará , sinto que és fiél , está sempre comigo, me da alegrias , me completa , me faz feliz , divide minhas vitórias mas principalmente nas derrotas vc sempre esta de braços abertos me esperando com seu sorriso lindo.
Sei que nunca me trocara por uma ilusão ou um amigo desonesto ...
Confio em vc ...
Te amo , nos completamos , vc é minha metade, a metade que procurei a vida toda e nunca me dei conta que estava sempre aqui comigo. Sim, fui um tolo acreditei em falsas promessas deixei me iludir e você? Você estava aqui sempre esperando meu retorno com frases de carinho , melodias de conforto , poesias prontas pra dizer em meu ouvido , arranjos melódicos que em sua voz soam como o mais lindo dos sonetos o mais lindo dos poemas , seu peito colado ao meu tem som de tambores batendo em perfeita harmonia como se estivessem dizendo um ao outro "Não pare antes de mim".
E por isso caminharemos sempre juntos numa só batida , num só compasso , num só coração!
Eu te amo...
confio em vc ...
minha MUSICA, minha ARTE, minha VIDA !!!


By Ygor Requena


______________________________________


Well, I read a very good text and I stole it and put it here. The credits are on the bottom.


I trust you...
I love you, I know you never cheat me and you will never do. I feel that you are loyal, you are always with me, you give me joy, you complete me and make me happy. You share with me my wins but specialy on loss... you are always with open arms waiting me with a smile on your face.
I know you will never substitute me for a ilusion or a dishonest friend...
I trust you...
I love you, we complete each other, you are my 'half', that one i looked for all my life and i never realized you were always here with me. Yes, I was silly, i believed in false promises, I let you confused me, and you? You were here, waiting me with affection sentences, comfort melodies and ready poems to say in my ear. Melodic arrangments that in your voice sounds like the most beautiful sonnets, the most beautiful poems.
Stuck your chest to mine, has the sound of drums beating in perfect harmony as if they were telling each other "Don't stop before me".
And because of this we'll walk together in just one hit, just one bar, just one heart.
I love you...
I trust you...
My MUSIC, my ART, my LIFE.


By Ygor Requena - translation by me




Hope you enjoy.. Please coment!

2 comentários:

Juliane Belo disse...

Q Liiiiiinndoooo!m ksaoskaoskoasoaska

Juliane Belo disse...

Q Liiiiiinndoooo!m ksaoskaoskoasoaska